Supportersclub

Supportersclub SV Valkenswaard

Jaarlijks organiseert onze supportersclub.
Bij aanvang van het seizoen het Hugo Spieringstoernooi. Op dit toernooi strijden de lagere senioren evt. aangevuld met een team uit de JO19 en ons G-team die dag om de Hugo Spieringsbokaal.

Aan het einde van het seizoen is de seizoensafsluiting. Tijdens deze activiteit worden er een aantal prijzen uitgereikt zoals de topscorer van de Senioren, de periodekampioenen, (club) scheidsrechter van het jaar, Speler van het jaar van ons Eerste en Runner-Up van de selectie.
Deze seizoensafsluiting is dan ook toegankelijk voor de niet actief spelende leden van de Supportersclub om gezamenlijk, onder genot van een hapje en drankje, het seizoen af te sluiten.

De Supportersclub ondersteund ook onze jeugdafdeling bij hun activiteiten.

Daarnaast organiseren we af en toe een bezoek aan een wedstrijd uit een buitenlandse competitie zoals bijvoorbeeld de Bundesliga.

Het is naruurlijk mogelijk om lid te worden van deze supportersclub. Voor de contributie hoef je het niet te latenwant die bedraagt nog altijd maar € 7,50 per jaar. Benader hiervoor een van de onderstaande heren:

Functie Naam Telefoon
Voorzitter Peter Franken 06-18302210
Penningmeester Kees Driessen 040-2041174
Secretaris John Ooms 06-16114247
Lid Vacant

Hieronder een kleine sfeerimpressie van het bezoek aan de bundesliga in 2018!