Bij SV Valkenswaard willen we voetbal bereikbaar houden voor iedereen.

Alle mini's en onder 7 elftallen nemen gratis deel aan voetbal en betalen dus geen contributie.

Vanaf onder 7 starten we met kleine competities via de KNVB. Het leuke in deze leeftijd is dat je ook nog een gaaf tenue ter beschikking krijgt van de club, gesponsord door Sportstuif!

Vanaf onder 8 en ouder betaal je jaarlijkse contributie en kledingfonds. Mocht dat een probleem zijn, dan willen we daar graag bij helpen. Zelf zou je al eens kunnen kijken op de website van Stichting Leergeld Valkenswaard.

Wil je graag hulp bij het voldoen van je contributie? Stuur dan een berichtje met de vraag of onze penningmeester Danny Schrijvers contact met je op wil nemen. Hij helpt je graag verder. Alle hulpvragen zullen vertrouwelijk behandeld worden.

Banner-sportclubs-voetbal.jpg

Het bestuur heeft de contributies voor het seizoen 2023-2024  als volgt vastgesteld:

Mini’s & pupil Onder 6 & Onder 7

Pupil Onder 8 / Onder 9 (F-pupil)

Pupil Onder 10 / Onder 11 (E-pupil)

Pupil Onder 12 / Onder 13 (D-pupil)

Pupil Onder 14 / Onder 15 (C-pupil)

Pupil Onder 16 / Onder 17 (B-pupil)

Pupil Onder 18 / Onder 19 (A-pupil)

G-team speler

Senior veldspeler

Senior veldspeler (gast)

Vrouwen 18+

Kaderlid**

Rustend lid / Donateur (per ’22-’23) *

Walking Football

7x7 football 35+

7x7 football 45+

Kledingfonds

Eenmalig inschrijfgeld nieuwe leden

*Een rustend lid / donateur is een lid van de vereniging, die geen spelactiviteit heeft en ook geen  leider of trainer van een team is".

** Een kaderlid is lid van de vereniging die coach of leider of trainer is van een team. Lid worden kan middels het invullen van ons lidmaatschapsformulier.

Contributie percentage bij latere inschrijving:

01 juli t/m 30 september

100%

01 oktober t/m 30 november

75%

01 december t/m 29 februari

50%

01 maart t/m 30 juni

25%

Inning van contributiegelden gaat via NIKKI. Lees hier wat die samenwerking inhoudt.NIKKI.png
  • Op verzoek wordt de nota verzonden.
  • Je kunt via NIKKI het bedrag ineens betalen of in termijnen met een opslag van 10% (met een maximum van €19,- per seizoen)
  • Facturering vind plaats begin september.
  • Indien de contributie niet betaald is op 01 november van ieder voetbalseizoen, volgt er een speelverbod via de betreffende afdeling van de club aan te geven. Dit zal eerst opgeheven worden als de totale achterstand van een lid is voldaan.
  • De contributiebedragen kunnen worden veranderd zoals vermeld onder contributie
KNVB sancties
Boetes voor gele en rode kaarten worden doorbelast naar de overtreders, verhoogd met 1 euro administratie kosten.

Aan- en afmelden als lid van SV Valkenswaard

Nieuwe aanmeldingen en afmeldingen van leden kunnen enkel via de site van SV Valkenswaard. Ieder lid is zelf verantwoordelijk voor zijn aan- en afmelding bij de vereniging.(Klik op de tekst om het lidmaatschap te wijzigen)

Indien niet tijdig wordt afgemeld uiterlijk vóór 1 juli, zal de contributieverplichting blijven bestaan voor het hele lopende seizoen.

De ledenadministratie is te bereiken via: [email protected]