Clubkleding

Kledingshop

SV Valkenswaard speelt zijn wedstrijden in een geel/blauw wedstrijdshirt en een blauwe wedstrijdbroek, ter beschikking gesteld via het kledingfonds.

De blauwe met gele wedstrijdsokken dient elk lid zelf aan te schaffen. Deze en meer SV Valkenswaard artikelen zijn verkrijgbaar in onze kledingshop.

Onze openingstijden: Elke woensdagavond van 18:00 uur tot 20:30 uur.

Voor het sponsoren van een elftal met een SV Valkenswaard trainingsoutfit, voetbaltas, trainingsset of anderszins voorzien van jouw bedrijfslogo kun je contact opnemen met de sponsorcommissie.

Tot ziens in de shop!

Kledingfonds

De wedstrijdtenues zijn eigendom van de vereniging en worden ter beschikking gesteld aan de leden. Ieder lid betaalt standaard 20 euro per jaar.

De sportkleding wordt door de vereniging geregeld en daar waar nodig vervangen, zodat alle spelers er netjes en uniform bij lopen.

Een kledingfonds levert voordelen op voor zowel vereniging, leden als sponsoren.

• De vereniging heeft continuïteit in de eigen tenues.
  • Sponsorgelden komen volledig toe aan de vereniging zodat ieder lid, van jong tot oud, ervan profiteert
  • De kledingcommissie kan de sportkleding eenvoudig beheren.
  • Leden behoeven niet meer zelf wedstrijdkleding te kopen.
  • Ouders hebben een lagere drempel om hun kind aan te melden, omdat er niet eerst kleding gekocht dient te worden.
  • Er kan een optimaal sponsorbeleid worden gerealiseerd.
  • Gezonde financiële exploitatie van de sportkleding.

Voor het kledingfonds is een reglement opgesteld.

Kledingvoorschriften

Het is verplicht om scheenbeschermers te dragen tijdens wedstrijden en trainingen. In de wintermaanden is het raadzaam om onder je wedstrijdoutfit of trainingstenue thermo onderkleding te dragen. Dit om afkoeling en blessures te voorkomen. Zorg dat je traint in goede sportkleding.

Gevonden voorwerpen

Er blijven nog altijd spullen achter op ons sportcomplex. Bij trainingen en wedstrijden houden de trainers / leiders in de gaten of alles wel wordt meegenomen. Spullen die blijven liggen worden in de kantine afgegeven. Mocht je iets kwijt zijn, kun je bij de terreinmanager informeren of er iets gevonden is. De vereniging is niet verantwoordelijk voor verloren voorwerpen. Dit geldt voor verlies, diefstal of beschadiging. Verder raden we je aan overal de naam in te zetten.

Voor waardevolle spullen, als mobiele telefoons en portemonnees, kan er per team gebruik gemaakt worden van een kluisje. Deze staan in het wedstrijdsecretariaat.