Onze samenwerking met NIKKI

Samenwerking NIKKI NIKKI.png

Het bestuur van SV Valkenswaard heeft besloten per seizoen 2019-2020 te professionaliseren en met de inning van de contributie en is een samenwerking aangegaan met NIKKI.

Concreet betekent dit dat NIKKI je contributie via het NIKKI-systeem verwerken. Bij maandelijkse termijnbetalingen ontvang je steeds een e-mail ter herinnering, hierin is een iDEAL-betaallink opgenomen.

Bij de inning van contributie per maand worden administratiekosten in rekening gebracht. Bij inning per jaar worden er geen administratiekosten in rekening gebracht.

Je ontvangt in september de eerste e-mail met daarin de iDEAL-betaallink voor de betaling van de contributie die verdeeld wordt over 8 maanden. In maart volgt de laatste e-mail m.b.t. de contributie van het seizoen. Alle e-mails bevatten een iDEAL-betaallink om uw betaling te vergemakkelijken.

Mocht je de contributie in één keer willen betalen, dan verzoeken we je dit aan de medewerkers van NIKKI te melden door middel van een e-mail met daarin je gegevens. Je hebt dan 10 dagen de tijd om de volledige contributie in één keer, en zonder administratiekosten, te voldoen.

Wanneer je in september geen e-mail heeft ontvangen, zijn je contactgegevens die bekend zijn bij de vereniging op dat moment mogelijk niet up-to-date. Stuur in dat geval een e-mail met de juiste gegevens (naam, postadres, e-mailadres en telefoonnummer) naar [email protected]. Laat in je e-mail a.u.b. altijd duidelijk weten van welke vereniging je lid bent, omdat NIKKI van meerdere sportverenigingen de contributie int.

Administratiekosten termijnbetalingen

Met het bestuur is een vast bedrag afgesproken m.b.t. de administratiekosten in het geval van termijnbetalingen. Deze administratiekosten bedragen 10% van je contributie, met een maximum van € 19,- per jaar, deze worden opgeteld bij de contributie wanneer je in termijnen betaalt.

Mocht je ondanks deze uitleg nog vragen hebben, lees dan de veel gestelde vragen (FAQ’s) op de website: www.nikki.nl. Wordt hier je vraag niet beantwoord, dan kun je per e-mail al je vragen aan hen stellen.

Let op!

Met het bestuur zijn een aantal vaste afspraken gemaakt die NIKKI en het bestuur zullen hanteren gedurende het seizoen:

1. Indien wenselijk kun je, op verzoek, rechtstreeks betalen op het bankrekeningnummer van NIKKI, informeer hier naar per e-mail.
  2. De gehele communicatie betreffende de inning van onze contributiegelden ligt in handen van NIKKI, al je vragen en verzoeken omtrent de contributiebetaling kun je per e-mail aan hen voorleggen.
  3. De vereniging kan gedurende het seizoen geen contante betalingen aannemen, de vereniging zal je doorverwijzen naar NIKKI.
  4. NIKKI heeft toestemming van de vereniging om bij uitblijven van betalingen je gegevens door te zetten naar een incassobureau. Natuurlijk gaan wij als bestuur en NIKKI als onze partner ervan uit dat dit niet nodig zal zijn.

NIKKI gaat samen met SV Valkenswaard en jou voor goud, dus laten we dan ook één van de belangrijkste pijlers van onze club met elkaar bewaken; de contributie is een belangrijk onderdeel voor het bestaan van de club.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!