Lid worden

Na bevestiging van dit formulier zal een kopie tevens naar onderstaand emailadres worden verstuurd

Onderstaande gegevens graag invullen indien de persoon minderjarig is

Adresgegevens:
We maken u erop attent dat de KNVB uw adresgegevens ter beschikking kan stellen aan derden in verband met reclame- , marketing- en onderzoeksactiviteiten. De doorlevering van gegevens door de KNVB is onlosmakelijk verbonden aan uw lidmaatschap. Ook SV Valkenswaard kan uw gegevens ter beschikking stellen aan derden. Door akkoord te geven verklaart u hiermede bekend te zijn en akkoord te gaan met die gegevenslevering. Indien u niet akkoord gaat met de gegevenslevering door SV Valkenswaard dient u dit hier kenbaar te maken.

Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met onze:

Privacyverklaring
Contributiereglement
Kledingreglement
Gedragscodes

Hieronder kunt aangeven als er nog zaken zijn waar wij vwb uw inschrijving rekening mee dienen te houden. Als deze er niet zijn kunt u dit veld leeglaten en doorgaan met invullen van de hieronder getoonde code om vervolgens uw inschrijformulier te versturen.

Wij zien u graag bij SV Valkenswaard!

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!